Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Χορός & Ψυχοθεραπεία

Όπως το σώμα τεμπελιάζει, έτσι και οι αρνητικές σκέψεις με βαλτώνουν

Εγώ πρέπει να κινήσω το σώμα μου, όπως εγώ πρέπει να αμφισβητήσω τις σκέψεις μου

Βρίσκομαι ανάμεσα σε δύο αντίθετες δυνάμεις:
  • στο χορό: δεν αφήνομαι στη δύναμη της βαρύτητας,αλλά ελέγχω την κίνηση και γίνομαι οδηγός της
  • στην ψυχοθεραπεία: αντιστέκομαι στη δύναμη της συνήθειας, δηλαδή να παρασύρομαι από τις οικείες μου πεποιθήσεις (που συχνά είναι παραποιημένες) και αλλάζω τον τρόπο που ερμηνεύω μια κατάσταση
Όταν βιώσω ολοκληρωτικά την αίσθηση κίνησης, βιώνω μια ξεχωριστή εμπειρία ελευθερίας
Αντίστοιχα, όταν αποκτήσω επίγνωση του ασυνείδητου υλικού, εμβαθύνω στη διαδικασία της αυτογνωσίας μου και απελευθερώνομαι από φόβους ή άλλα εσωτερικά εμποδία

Η σχέση με τον δάσκαλό μου καθορίζει την πρόοδό μου στο χορό, όπως η σχέση με τον θεραπευτή μου καθορίζει το θεραπευτικό αποτέλεσμα






Δεν υπάρχουν σχόλια: