Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Της τελευταίας στιγμής...

Άργησα στο ραντεβού και έπεσα πίσω από αμάξι με ταμπέλα "Σχολή Οδηγών".
"Μα τι ώρα είναι αυτή που βγάζουν τους μαθητές για οδήγηση; Θα αργήσω περισσότερο!"

Έχω μια μέρα για να ολοκληρώσω μια γραπτή εργασία και ο υπολογιστής μου έχει κρασάρει. "Μηχανήματα του διαβόλου! Αξιοπιστία μηδέν!"

Διάβασα για την προσφορά στις τηλεοράσεις. Δυο μέρες μετά φτάνω στο κατάστημα και έχει γίνει λεηλασία. "Ούτε η κρίση δεν πτοεί τον λαίμαργο καταναλωτή;!"

Είναι η μέρα των γενεθλίων μου και προσκαλώ επιτόπου φίλους στο σπίτι.
Οι περισσότεροι έχουν ήδη κανονίσει. Κάνω πάρτυ αγκαλιά με τη γάτα μου.
"Εσύ δεν με έχεις προδώσει ποτέ Πατσαβουρίτσα μου!" ξεφυσάω και σβήνω μόνη τα κεράκια της τούρτας μου.

Ακυρώνω το ραντεβού στην οδοντίατρο γιατί κάτι μου τυχαίνει. Την ακούω εκνευρισμένη.
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κα Παπαδοπούλου!"

Φτάνω στο αεροδρόμιο τελευταία στιγμή. Το τσεκ ιν έχει μόλις κλείσει.
Βρίσκω έναν υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας και τον πυροβολώ με διακαιολογίες για να με εξυπηρετήσει. "Συγγνώμη, κυρία μου, δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Φροντίστε την επόμενη φορά να είστε στην ώρα σας..."

Μες στη σύγχυσή μου σταματάω το πρώτο ταξί έξω από το αεροδρόμιο.
"Έχασα την πτήση, αλλά προηγείται το μάτι της κουζίνας!
Έφυγα τελευταία στιγμή και το ξέχασα ανοιχτό..!"

Και η περιπέτεια συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: