
Ομοίως ένα site που προσφέρει πλούσια "προς βρώση" πληροφορία δημιουργεί την τάση στο χρήστη να καταναλώσει όσο περισσότερη είναι δυνατό. Μετά την κατανάλωση ακολουθεί η περιήγηση στο επόμενο site.
Επίσης, όπως τα ζώα ακολουθούν τη μυρωδιά για την αναζήτηση τροφής, οι άνθρωποι ακολουθούμε μια διαδικτυακή οσμή που αναδύουν οι λέξεις-κλειδιά, οι εικόνες και άλλα ερεθίσματα. Όταν οι λέξεις-κλειδιά συνδέονται στενά με την πληροφορία που ψάχνουμε, η μυρωδιά γίνεται ακόμα πιο έντονη καθηλώνοντας την όσφρηση και την προσοχή μας.
Συχνά, ωστόσο, η μυρωδιά είναι παραπλανητική οδηγώντας μας σε site με μηδαμινή αξιοπιστία ή εγκυρότητα. Χρειάζεται να εξασκήσουμε καλά την αίσθηση της διαδικτυακής όσφρησης και να μάθουμε να μην κατεβάζουμε αμάσητη την εκάστοτε πληροφορία..!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου