Κοινοποιείς το mail σου στο site σου, στο blog σου, στην επαγγελματική σου κάρτα...
"Τι περιμένεις;"
"Να αρχίσει η επικοινωνία" θα απαντούσες και θα συμφωνούσα.
Πώς γίνεται η email-ιακή επικοινωνία;
- Οφείλεις να κοιτάζεις τα mail σου κάθε μέρα.
- Είναι βασικό να απαντάς στα εισερχόμενα.
- Ακόμα κι αν δεν σε ενδιαφέρει κάτι, μπορείς απλώς να γράψεις: "Η πρόταση δεν με ενδιαφέρει. Ευχαριστώ για την επικοινωνία".
- Πρέπει να απαντάς πάντα και άμεσα σε έναν πελάτη. Είτε σου ζητά ενημέρωση είτε σε κατηγορεί ή σε ρωτά οτιδήποτε, οφείλεις να δώσεις μια απάντηση.
Το mail δεν χρειάζεται γραμματόσημο ούτε φάκελο. Αρκούν μερικά πλήκτρα που θα πατηθούν και ελάχιστα κλικ. Ακούγεται τόσο απλό και γρήγορο. Συχνά, ωστόσο, αυτόν τον τόσο απλό και γρήγορο τρόπο επικοινωνίας, δεν τον βλέπουμε να λειτουργεί στην πράξη...
Τι θα συνέβαινε αλήθεια αν δεν απαντούσες σε γράμματα που λάμβανες; Τι θα έκανες με τον όγκο χαρτιού που θα είχε συσσωρευθεί στο γραμματοκιβώτιό σου;
4 σχόλια:
.. μαθήματα "ηλεκτρονικης" συμπεριφοράς!! :P
@iLiAs,
Χρειάζεται να υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας πώς αξίζει να συμπεριφερόμαστε ως επαγγελματίες αλλά και ως άτομα :)
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ mail και επιστολογραφίας. Το mail είναι επικοινωνία fast food όπως λένε, άμεσο μεν πρόχειρο δε. Τα γράμματα είναι άρρηκτα συνυφασμένα με το χρόνο, την αναμονή. Στο γράμμα καταθέτεις κάτι από εσένα:το γραφικό σου χαρακτήρα, το χαρτί και το μελάνι που επιλέγεις, το χρόνο σου για να βρεις τις κατάλληλες λέξεις...έπειτα στα γράμματα δεν υπάρχει πλήκτρο delete!!!
Σαφώς και είναι ασύγκριτα μεγέθη. Σε αυτή την ανάρτηση ήθελα να τονίσω την αξία της απάντησης στα mail. Έδωσα στο τέλος την εικόνα ενός παραφουσκωμένου γραμματοκιβωτίου για να δείξω περισσότερο το "φαινόμενο" των αναπάντητων mail.
Ευχαριστώ για το σχόλιο!
Δημοσίευση σχολίου