Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Πέρα από ευχές




Πάνω από τα γκρίζα σύννεφα διακρίνω τις φωτεινές ηλιαχτίδες.
Εκεί στον ουρανό βλέπω έναν αετό να απλώνει τις φτερούγες του.
Από τα λαμπάκια της πόλης παρασύρομαι σε ό,τι φωτίζει το δρόμο μου.

Με φόντο τη μουντάδα του χειμώνα φορώ το λευκό παλτό μου.

Μακριά από λόγια τσουχτερά έρχομαι σε επαφή με ζεστές λέξεις.
Κάτω από μια κουβέρτα εμπειριών φωλιάζει η σοφία της μνήμης.
Εδώ κοντά αναμένεται να εμφανιστεί ένα δώρο.

Πέρα από ευχές πατάω στην αβεβαιότητα του μέλλοντος.
Πέρα από φοβίες πετάω ανάμεσα σε ζουμερές στιγμές.

Με ένα αναμμένο τζάκι στη θέση της καρδιάς μου.

Χωρίς να πασχίζω να λύσω ανούσιους γρίφους.
Χωρίς να παλεύω να επισκευάσω τα συναισθήματά μου.

Εδώ στο 2020 βλέπω συμμετρία.
Εδώ μπροστά στους αριθμούς ηχεί η αρμονία.

Πέρα από προβλέψεις.

Με αφράτη άχνη ζάχαρη να πασπαλίζει τις μέρες μου.
Με παλάμες στραμμένες στον ουρανό συνεχίζω την πορεία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: