Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Χόμπυ για όλους


Σε μια από τις συζητήσεις με την επόπτριά μου έγινε αναφορά στο hobby hoarder project. Η Libby, η εμπνεύστρια του εγχειρήματος, είναι μια γυναίκα που τόλμησε να δεσμευτεί στην υπόσχεση που έδωσε στον εαυτό της και να δοκιμάσει για ένα χρόνο όσο περισσότερα διαφορετικά χόμπυ μπορούσε. Τελικά το project κατέληξε να γίνει τρόπος ζωής!

Μπορεί σε κάποιους από εσάς αυτό το εγχείρημα να φανεί ως άλλη μια "αμερικανιά". Θεώρησα σκόπιμο να γράψω τις σκέψεις μου εδώ, καθώς η επιλογή χόμπυ αποτελεί πρόβλημα για αρκετούς. Άλλες φορές, τα χόμπυ σταματούν να μας δίνουν ικανοποίηση ή καταλήγουν να γίνονται μια ακόμα ρουτίνα.

Πολλοί άνθρωποι ενώ θέλουν να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους, θέτουν εμπόδια που λειτουργούν αποθαρρυντικά στο να δοκιμάσουν ένα χόμπυ:
  • Δεν έχω την κατάλληλη φυσική κατάσταση
  • Αυτά δεν είναι για την ηλικία μου
  • Δεν έχω τόσα χρήματα
  • Πού να τρέχω τώρα;
  • Δεν έχω τις απαραίτητες δεξιότητες
Δυστυχώς συμπεριφέρονται προκαταβολικά σαν να πρόκειται να δώσουν συνέντευξη για εργασία. Δεν επιτρέπουν λάθη και βάζουν πολύ αυστηρά κριτήρια. Ως αποτέλεσμα στερούν από τον εαυτό τους τη χαρά της δοκιμής και την ξενοιασιά της εξερεύνησης. 

Το παράδειγμα της Libby αξίζει να μας ωθήσει να τολμήσουμε ακόμα και δραστηριότητες που είχαμε αποκλείσει λόγω του αυστηρού ή επικριτικού μας πνεύματος. 

Η διαδικασία είναι απλή, αρκεί να έχουμε στο μυαλό μας ότι "Μια δοκιμή θα μας πείσει".
  

Δεν υπάρχουν σχόλια: