Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Στη θέση του άλλου


Βρέθηκα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο συνέδριο Ψυχική Υγεία, Τεχνολογία και Τηλεματικές Εφαρμογές. Ήμουν ανάμεσα στους ομιλητές. Χάρηκα που είχα επιλεγεί και ξεκίνησα να δουλεύω στο powerpoint. Είχα επιλέξει να κάνω μια παρουσίαση για την online εκπαίδευση σε ομάδα στη Functional Analytic Psychotherapy (FAP).

Ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου στις online ομάδες. Ήθελα να περιγράψω τις βασικές αρχές της θεωρίας της FAP. Ήθελα να παρουσιάσω ευρήματα από μελέτες. Ήθελα να μιλήσω για τη διαδικασία της online εκπαίδευσης. Ήθελα να εμπεριέξω την παρουσίαση μέσα στο χρονικό διάστημα που είχε οριστεί. Πάνω από όλα όμως ήθελα να μεταδώσω τη γνώση και την εμπειρία μου με συντομία και με ευχάριστη ροή.

Για να επιτύχω το στόχο μου μπήκα στη θέση του κοινού. Πώς θα εισέπραττα εγώ η ίδια την παρουσίαση μου αν ήμουν ακροάτρια; Τι συναισθήματα θα είχα; Πόσο θα με κινητοποιούσαν τα λόγια της ομιλήτριας;

Αυτό που πραγματικά επιθυμούσα ήταν να ξεδιψάσω το κοινό μου. Είχα στο νου μου να του προσφέρω ένα ποτήρι δροσερό νερό σε μια Αυγουστιάτικη μέρα. Χωρίς να το μπουγελώσω μουσκεύοντάς το. Επιδίωκα να του δώσω τόσο όσο χρειαζόταν για αρχή.

Έχω την αίσθηση ότι το κατάφερα. Θέλω μέσα από αυτή την ανάρτηση να ευχαριστήσω το κοινό που βρέθηκε στην αίθουσα Γ του συνεδρίου. Η παρουσία του με τίμησε ιδιαίτερα και με ξεδίψασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: