Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Η Θεία Φιλοξενία


Στα πιο πρόσφατα ταξίδια μου στην Κοπεγχάγη και στα Ιωάννινα έμεινα σε σπίτια συγγενών και φίλων. Κοιμήθηκα στην παιδική κουκέτα και ένιωσα τη ζεστασιά παρά τον κρύο καιρό και στις δύο πόλεις. Μαγεύτηκα από τη γοητεία των τοπίων.

Γλύκανα από την αγάπη των ανθρώπων μου. Αν και τουρίστρια ενσωματώθηκα στις συνήθειες τόσο της Ευρωπαϊκής όσο και της Ελληνικής πόλης.

Hygge και carrot cake στη Δανία. Τσίπουρο και μπακλαβάς στην Ήπειρο.

Επέστρεψα με μπαγκάζια γεμάτα. Οι φωνές των παιδιών, τα χαμόγελα, οι συζητήσεις τρύπωσαν μέσα στις αποσκευές και την καρδιά μου.

Η Φιλοξενία σαν ιερή Θεά ταξίδεψε μαζί μου στην επιστροφή.

Τα ταξίδια αυτά λειτουργούν σαν καθρέφτες αντικατοπτρίζοντας τις αξίες μου. Παράλληλα οι οικοδεσπότες γίνονται οι ίδιοι κάτοπτρα επιτρέποντάς μου να δω ξεκάθαρα τον εαυτό μου. Με τόσα καθρεφτίσματα συνειδητοποιώ σε ποια σημεία είδωλα και ιδέες ταυτίζονται. Αντλώ δύναμη από το φως της αντανάκλασης.

Γύρισα σπίτι ανυπομονώντας για το επόμενο καθρέφτισμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: