Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Το δικό μου Ραντεβού


Η θέα από το μπαλκόνι του σπιτιού μου.
Η εικόνα στο παράθυρο του λάπτοπ μου.

Τρεμάμενα φώτα εκεί έξω.
Η φλόγα ενός κεριού μέσα.

Τα διαμερίσματα κουτιά φιλοξενίας.
Οι επιθυμίες κορδέλες προσδοκίας.

Κάπου σε ένα σπίτι γίνεται μακελειό.
Κάπου σε μια αυλή παίζεται κρυφτό.

Οι κουρτίνες στο ρυθμό του αέρα να λικνίζονται .
Οι ανάσες μας σαν γέφυρες που ακόμα χτίζονται. 

Μια ξαφνική βρόχη.
Να στάζουν αιφνίδιες φράσεις.

Ένα μάτσο από σύννεφα.
Να στοιβάζονται μπόλικες ιδέες.

Ένας ουρανός αγκαλιά.
Να αναπνέει μαζί μου.
 
Η δική μου αναπνοή να γίνει το στρώμα για το κορμί μου.
Η δική σου αναπνοή να με σκεπάσει για έναν υπνάκο.

Κι όταν ξυπνήσω θα ετοιμαστώ για το ραντεβού.
Με τις δικές μου λέξεις.
Το ραντεβού με την ιστορία μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: