Έχουν γραφτεί πολλά για την ψυχολογία του shopping. Για το πώς τα ψώνια μπορούν να ρυθμίσουν τη διάθεσή μας δίνοντάς μας μια δόση ευχαρίστησης. Για το αν αυτή η καταναλωτική συμπεριφορά ενδέχεται να είναι δυσλειτουργική, αν είναι ο μόνος τρόπος ώστε να διαχειριστούμε δυσάρεστα συναισθήματα.
Τι αλλάζει όμως στις καταναλωτικές μας συνήθειες στη μετα-καραντίνας εποχή; Τι σπεύδουμε να αγοράσουμε; Τι χρειαζόμαστε πραγματικά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου